Hem
Illustrationsbild: Audi.

Nya avhopp för Musk – Audi och Pfizer pausar annonsering

Audi, Pfizer och livsmedelsjätten General Mills tar rygg på L'Oréal och General Motors och pausar sin annonsering på Twitter, skriver Wall Street Journal. Bakgrunden är en oro för vilken riktning appen kommer att ta efter Elon Musks köp, som verkställdes för en vecka sedan.

– Som alltid så kommer vi att fortsätta att följa denna nya riktning och utvärdera vad vi lägger våra pengar på, säger Kelsey Roemhildt på General Mills som äger varumärken som Cheerios, Bisquick och Häagen-Dazs.

Läs även

Få full tillgång till Omni Ekonomi

  • Alla mediers affärsnyheter på ett ställe
  • Upplåst innehåll från världens ledande medier
  • Dagliga aktieanalyser direkt i appen
Bli medlem
Omni är politiskt obundna och oberoende. Vi strävar efter att ge fler perspektiv på nyheterna. Har du frågor eller synpunkter kring vår rapportering? Kontakta redaktionen